WORKSHOP ”IMPLICAȚIILE LEGISLAȚIEI FISCALE ASUPRA PROFESIEI DE AVOCAT” - AMÂNAT

UPDATE: Având în vedere instituirea stării de urgență pe teritoriul României, precum și măsurile adoptate de autorități în această perioadă, workshop-ul cu tema ”Implicațiile legislației fiscale asupra profesiei de avocat” se amână la o dată ulterioară, care nu a fost încă stabilită.

Avocații care s-au înscris au posibilitatea de a solicita restituirea taxei de participare de la casieria Baroului Iași sau printr-un e-mail trimis la <link>barouavocati@upcmail.ro, în cuprinsul căruia se va menționa cererea de restituire, cu indicarea IBAN-ului contului în care urmează să se efectueze viramentul.

 

* * * * *

Baroul Iași, în colaborare cu A.J.F.P. Iași, organizează marți, 24 martie 2020, începând cu ora 12.00, la Hotel International, etaj 11, sala Belvedere, un workshop cu tema ”Implicațiile legislației fiscale asupra profesiei de avocat”.

 

Evenimentul se dorește a fi o întâlnire interactivă între avocați și reprezentanții A.J.F.P Iași, având ca scop:

  • clarificarea unor aspecte ce țin de obligațiile fiscale pe care le au avocații ca orice contribuabil - ne dorim ca aceste clarificări să vină în ajutorul colegilor care sunt la început de drum, motiv pentru care se vor enumera toate registrele fiscale necesare desfășurării activității, precum și a modului de completare a declarației unice, etc.;
  • lămurirea unor aspecte neclare din legislația fiscală ce determină interpretări diferite asupra situației încadrării unor anumite cheltuieli ca fiind deductibile sau nu- enumerăm cu titlu de exemplu, situația cheltuielilor cu deplasările, concediile, cheltuielile de protocol, etc.; 
  • aspecte tehnice asupra modului de achiziționare a unor bunuri mobile sau imobile cu referire la: perioada și modul de  amortizare, înregistrarea în contabilitate a unor bunuri achiziționate de la persoane neînregistrate fiscal (ex. achiziții din târguri);
  • modul de completare a ordinelor de deplasare, a rapoartelor de activitate atunci când se prestează activitate in baza unui abonament orar, etc. 
  • modul de radiere din contabilitate a unor bunuri nefuncționale/distruse.

 

Programul evenimentului:

§  12.00 - 12.30 înregistrarea participanților

§  12.30 - 14.00 sesiune de lucru

§  14.00 - 14.15 pauză de cafea

§  14.15 - 15.30 sesiune de lucru

 

Această întâlnire este organizată sub forma unui workshop astfel încât locurile sunt în limita a 40 de persoane.

 

Taxa de participare este de 70 ron/persoană și se va achita direct la casieria Baroului Iași sau prin transfer bancar în contul nr. RO72BRDE240SV08293962400 deschis la BRD cu mențiunea ”taxă workshop 24.03.2020”.